فا   |   En
ورود به سایت
مشاهده‌ مشخصات مقاله

ارائه يک رويکرد هزينه‌يابی بر مبنای فعاليت جهت حداکثرسازی اثربخشی پروژه‌های مديريت ارتباط با مشتری

نویسنده (ها)
  • گلریز عموئی
  • محمود شفیعی
مربوط به کنفرانس هفدهمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر ایران ‫
چکیده به دلیل ویژگی‌های بازارهای پویا و رقابتی،هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت تبدیل به ابزاری برای تعیین هزینه‌های واقعی فروش،فعالیت‌های بازاریابی و مشتریان شده و می‌تواند اطلاعات دقیق هزینه را جهت تصمیم‌گیری بهتر به سازمان‌ها ارائه دهد. اطلاعات به دست آمده توسط هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت بینش روشنی از سود واقعی هر یک از گروه¬های مشتریان را برای مدیریت فراهم می‌نمايد،که این اطلاعات نقش مهمی در تجزیه و تحلیل سودآوری ناشی از مشتریان و در نتیجه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد داشت. مدل ارائه شده در این مقاله به مدیران جهت درک هزینه‌های واقعی محصولات و خدمات، و محرک‌های پدید آورنده این هزینه‌ها، یاری رسانده و از طرف دیگر مسائلی همچون رضایتمندی مشتریان را نیز تحت نظر قرار می‌دهد. رویکرد پیشنهادی امکان یکپارچه‌سازی تمامی فرآیند‌های کسب و کار حول نیازمندی‌های مشتریان سودآور مشخص را فراهم می‌نماید، واقعیتی که راهکارهای قبلی فناوری اطلاعات قادر به انجام آن نبوده‌اند.نتایج حاصل از این پژوهش، نشان دهنده بهبود گسترده در جنبه‌های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری، از جمله بهبود در هزینه و زمان جذب مشتری، کاهش هزینه‌های حفظ مشتری، بهبود سودآوری کلی و همچنین سرمایه‌گذاری‌های معقول‌تر سازمان می‌باشد.
قیمت
  • برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
  • برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
  • برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال

خرید مقاله