فا   |   En
ورود به سایت
مشاهده‌ مشخصات مقاله

شناسایی نقدهای جعلی با استفاده از وابستگی‌های نحوی

نویسنده (ها)
  • فاطمه پارسا سرشت
  • محمد صنیعی آباده
مربوط به کنفرانس بیست و یکمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر
چکیده در سال های اخیر نقدهای بر خط به یکی از منابع محبوب برای خریداران کالاها بدل گشته است. افرادی که قصد خرید کالا یا خدمتی را دارند از سیستم های نقدهای برخط که غالبا در قالب یک سایت ارائه خدمت می‌کنند برای دانش افزایی خود در رابطه با کالا یا خدمتی استفاده می‌کنند. محبوبیت این سیستم ها مزایای بسیاری را فراهم می‌کنند، اما از جهتی هم پتانسیل موجود در این سیستم ها باعث سوء استفاده رقبای تجاری می‌شود. در سال های اخیر موارد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رقیبان تجاری برای پیشی گرفتن در عرصه تجارت با استخدام افراد و ارسال نقدهای جعلی توسط این افراد در جهت تخریب رقیب یا ارتقا تجارت خود تلاش می‌کنند. برای تشخیص این نقدهای جعلی اقدامات و پژوهش هایی انجام شده است که بیشتر آنها وابسته به دامنه هستند و از وابستگی های نحوی برای تشخیص نقدهای جعلی استفاده کمی شده است. در این مقاله روشی ارائه خواهد شد که وابسته به دامنه نبوده و از وابستگی‌های نحوی استفاده می‌کند و همچنین یک وزن دهی جدید برای ممیزی بین نقدهای جعلی و واقعی ارائه می‌کند. استفاده از وابستگی‌های نحوی و وزن دهی ارائه شده از روش های ارائه شده پیشین، در زمینه دقت و صحت عملکرد بهتری ارائه می‌کند.
قیمت
  • برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
  • برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
  • برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال

خرید مقاله