فا   |   En
ورود به سایت
مشاهده‌ مشخصات مقاله

شناسائی کلیک های هرز بر اساس دسته بندی نشست ها

نویسنده (ها)
  • مهدیه فلاح
  • سجاد ظریف زاده
مربوط به کنفرانس بیست و یکمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر
چکیده امروزه اکثر سرویس های اینترنتی از بازخورد کاربران برای بهبود کیفیت سروس دهی به آنان استفاده می نمایند. به عنوان مثال، موتورهای جستجو از اطلاعات کلیک کاربران به عنوان یک فاکتور مهم در فرآیند رتبه بندی نتایج جستجو بهره می‌برند. از همین‌رو، برخی وب سایت ها برای کسب رتبه بالاتر در بین مجموعه نتایج جستجو به انجام کلیک بر روی نتایج خود می پردازند. چون این کلیک ها توسط کاربران واقعی انجام نگرفته، اصطلاحاً به آنها کلیک های هرز گفته می شود. برای این منظور، وب سایت ها معمولاً از برنامه های نرم افزاری به نام "ربات ها" استفاده می کنند تا به صورت خودکار و توزیع شده به انجام این کار بپردازند. در این مقاله، یک روش جدید مبتنی بر دسته بندی نشست های کاربران جهت شناسائی کلیک های هرز به صورت سریع و کارآمد پیشنهاد می شود. ما در ابتدا نشست های کاربران را به صورت مجموعه ای از ویژگی ها مدل می کنیم و سپس با اعمال الگوریتم دسته بندی پیشنهادی اقدام به شناسائی نشست های غیرنرمال می نماییم. روش مطرح شده با لاگ واقعی یک موتور جستجو ارزیابی شده است. ارزیابی ها نشان می دهد که روش پیشنهادی می تواند کلیک های هرز را با دقتی بیش از 96% تشخیص دهد که در مقایسه با کارهای قبلی بهبود مناسبی از خود نشان می‌دهد.
قیمت
  • برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
  • برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
  • برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال

خرید مقاله