فا   |   En
ورود به سایت
مشاهده‌ مشخصات مقاله

تعیین مدل کسب‌وکار تلویزیون موبايل با بهره‌گیری از نظرات ذینفعان

نویسنده (ها)
  • رضوانه صهبا
  • لیلا مغاریان‌راد
  • محمدتقی عیسایی
  • محمد قنبری
مربوط به کنفرانس نوزدهمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر ایران
چکیده با توسعه سیستم‌های مخابرات موبایل و فناوری پخش دیجیتال، سیستم‌هایی با نام عمومي تلويزيون موبايل ایجاد شده است. بعد از پخش آزمایشی تلويزيون موبايل و شکست برخی از پخش‌ها به دلیل فقدان مدل کسب‌وکار، تدوین مدل کسب‌وکار مسئله اساسی به نظر مي‌رسد. در این مقاله پس از درک مفاهیم، توصیف مؤلفه‌ها و دسته‌بندی‌ها کاربری مدل¬های کسب¬وکار مطرح در دنیا، به ارزیابی آن‌ها با رویکرد تلویزیون موبایل بالأخص برای پخش‌کنندگان عمومی پرداخته می‌شود تا با تعریف مؤلفه‌های تأثیرگذار، چارچوبی متناسب برای پخش‌کنندگان عمومی ارائه گردد. در انتها با استفاده از نظرات خبرگان و ذینفعان، به اصلاح و تدقیق مؤلفه‌های کسب‌وکار متناسب با کلان‌شهر تهران پرداخته شده است.
قیمت
  • برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
  • برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
  • برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال

خرید مقاله