فا   |   En
ورود به سایت
مشاهده‌ مشخصات مقاله

ارائه مدلی برای دستیابی به خودتطبیقی در سیستم‏‌های مدیریت ارتباط با مشتری

نویسنده (ها)
  • میترا یاری‌نژاد
  • امیر استوان
  • اسلام ناظمی
مربوط به کنفرانس هجدهمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر ایران
چکیده با افزایش استفاده از سیستم‏های CRM، نیاز به انعطاف و افزایش قدرت پاسخگویی در آن‏ها بیش از پیش احساس می‏شود. دست‏یابی به خودتطبیقی در سیستم‏های CRM راه حل‏ مناسبی به مشکلاتی از این دست می‏باشد. این مقاله بر استفاده از تکنیک‏های مبتنی بر قانون برای ارائه مدلی به منظور دستیابی به خودتطبیقی در سیستم‏های CRM تمرکز دارد. در این مدل سیستم قادر خواهد بود تا با بازپیکربندی خود در مقابل تغییرات در سیاست‏های CRM، تغییرات در خواسته‏های کاربر و یا تغییرات در سکویی که نرم‏افزار CRM بر روی آن اجرا می‏شود، به خودتطبیقی دست یابد. در مدل پیشنهادی بخش خودتطبیقی از بخش عملیات کاری سیستم مجزا بوده و ارتباط میان این دو قسمت از طریق یک مبدل زبان طبیعی و یک بارگذار مولفه برقرار خواهد شد. در این تحقیق به منظور در نظرگرفتن تمام جنبه‏های یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، CRM به صورت مجموعه افراد، فناوری و استراتژی‏ها در نظر گرفته شده‏ است.
قیمت
  • برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
  • برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
  • برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال

خرید مقاله