فا   |   En
Login
مشاهده‌ مشخصات مقاله

استفاده از يادگيري نزديكترين همسايگي و يادگيري تقويتي در هوشمندسازي عاملهاي خريدار و فروشنده

Authors
  • اميد روزمند
  • ناصر قاسم آقايي
Conference دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی سالانه انجمن کامپیوتر ایران
Abstract در اين مقاله، يك مدل بازار الكترونيكي مبتني بر اعتبار و يادگيري براي عاملهاي خريدار و فرو ش نده پيشنهاد مي شود. در مدل ارائه شده عاملهاي فروشنده ياد م ي گيرند كه با استفاده از يادگيري نزديكترين همسايگي و تخمين ميزان مشابهت خريدار جديد با خريداران قبلي خود، اولين پيشنهاد فروش را براي خريدار مورد نظر تنظيم كنند همچنين عاملهاي فروشنده با استفاده از ر وش يادگيري تقويتي ياد م ي گيرند كه چگونه قيمت، كيفيت و زمان تحويل كالا را براي خريداران به منظور بيشينه كردن سود تنظيم كنند و همچنين با استفاده از مدل اعتباردهي ارائ ه شده، تخفيف كالا را براي خريداران معتبر در نظر بگيرن د . عاملهاي خريدار نيز با استفاده از ر وش يادگيري تقويتي ياد م ي گيرند كه فروشندگان را بر اساس كيفيت، قيمت و زمان تحويل كالا اعتباردهي نموده و انجام امور تجاري خود را روي عاملهاي فروشندة معتبر، متمركز كنن د . مدل ارائه شده با استفاده از اجلت كه يك محيط ايجاد عامل مي باشد پياده سازي شده و آزمايشات انجام شده نشان مي دهد، عاملهايي كه از مدل ارائه شده استفاده م ي كنند نتايج بهتري را نسبت به ديگر عاملها به دست مي آورند.
قیمت
  • برای اعضای سایت : 100,000 Rial
  • برای دانشجویان عضو انجمن : 20,000 Rial
  • برای اعضای عادی انجمن : 40,000 Rial

خرید مقاله