فا   |   En
Login
مشاهده‌ مشخصات مقاله

ارايه رويکردي براي تعامل‌پذيري در مديريت فرآيندهاي کسب و کار مبتني بر موبايل

Authors
  • سینا تفقدی جامی
  • لیلا برادران هروی
  • مهرداد آقامحمدعلی کرمانی
Conference بیست و چهارمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر ایران
Abstract امروزه تلفن‌هاي همراه، از طريق ارائه سرويس‌هاي خاص قابليت‌هاي زيادي در راستاي رفاه کاربران فراهم ساخته‌اند. به‌کارگيري تکنولوژي موبايل در سيستم‌هاي مديريت فرآيند، يکي از راه‌هاي برقراري تعامل مستقيم بين مشتريان و سازمان‌ها در سطح فرآيندهاي کسب‌و‌کار است. در اين مقاله با تمرکز بر جايگاه تعامل‌پذيري در فرآيندهاي کسب‌و‌کار مبتني بر موبايل، با بررسي چالش هاي اين حوزه، از جمله بار سنگين ناشي از فراخواني هاي مکرر و لزوم پشتيباني از سرويس‌هاي کاري متنوع و پويا در تعاملات، به معرفي راهکاري مبتني‌ بر معماري ريزسرويس‌ها درجهت رفع اين چالش‌ها و افزايش بهره‌مندي از تاثيرات مثبت ناشي از سيستم‌هاي موبايل در مديريت فرآيندهاي کسب‌و‌کار و همچنين بهبود تعامل‌پذيري ميان سرويس‌هاي سازمان‌هاي مختلف مي‌پردازيم. براي ارزيابي رويکرد ارائه شده، يک سناريواز فرآيندهاي مبتني بر موبايل را شبيه سازي کرده و ويژگي‌هاي کيفي مرتبط با تعامل پذيري را اندازه گيري کرديم.
قیمت
  • برای اعضای سایت : 100,000 Rial
  • برای دانشجویان عضو انجمن : 20,000 Rial
  • برای اعضای عادی انجمن : 40,000 Rial

خرید مقاله