مشاهده مشخصات مقاله
توسعه سرویسهای الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری (مطالعه موردی شهرداری تهران)
نویسنده (ها) |
-
علیرضا سانیانی
-
مانا شاکرین
-
رضا فیروزکوهی
|
مربوط به کنفرانس |
کنفرانس فناوری اطلاعات در مدیریت شهری |
چکیده |
امروزه شرکتها، سازمانها، مؤسسات و ارگانهای مختلف بعضاً خدمات یکسانی را از طریق درگاههای مختلف ارائه میدهند تا شهروندان با توجه به دسترسیهای دلخواه خود، از سرویس موردنظر استفاده نمایند. با توجه به گسترش فناوریهای نوین در عرصه ارتباطات و رشد جمعیت کلانشهرها و همچنین آسانسازی جهت استفاده شهروندان از خدمات شهری، لزوم ایجاد بسترهای مختلف در ارائه خدمات شهری با صرف کمترین هزینه زمانی و کاهش سفرهای درونشهری همواره از مهمترین دغدغههای مدیریت کلانشهرها بوده است. در این بین نقش خدمات الکترونیک در رفاه حال شهروندان و همچنین کنترل، مدیریت و نظارت دقیق نهاد مسئول بر خدمات ارائهشده بسیار مهم بوده که در سالهای اخیر به این امر توجه بیشتری شده است.
معرفی شهر هوشمند، آشنایی با خدمات الکترونیک، توسعه صنعت پرداخت، سرویسهای الکترونیکی شهرداری تهران و نگاهی بر آمار و ارقام میزان استفاده شهروندان از خدمات غیرحضوری از مهمترین مواردی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.
|
قیمت |
-
برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
-
برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
-
برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال
|
خرید مقاله
|
|