فا   |   En
ورود به سایت
مشاهده‌ مشخصات مقاله

توسعه سرویس‏های الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری (مطالعه موردی شهرداری تهران)

نویسنده (ها)
  • علیرضا سانیانی
  • مانا شاکرین
  • رضا فیروزکوهی
مربوط به کنفرانس کنفرانس فناوری اطلاعات در مدیریت شهری
چکیده امروزه شرکت‏ها، سازمان‏ها، مؤسسات و ارگان‏های مختلف بعضاً خدمات یکسانی را از طریق درگاه‏های مختلف ارائه می‏دهند تا شهروندان با توجه به دسترسی‏های دلخواه خود، از سرویس‏ موردنظر استفاده نمایند. با توجه به گسترش فناوری‏های نوین در عرصه‏ ارتباطات و رشد جمعیت کلان‏شهرها و همچنین آسان‏سازی جهت استفاده شهروندان از خدمات شهری، لزوم ایجاد بسترهای مختلف در ارائه خدمات شهری با صرف کمترین هزینه زمانی و کاهش سفرهای درون‌شهری همواره از مهم‌ترین دغدغه‏های مدیریت کلان‏شهرها بوده است. در این بین نقش خدمات الکترونیک در رفاه حال شهروندان و همچنین کنترل، مدیریت و نظارت دقیق نهاد مسئول بر خدمات ارائه‌شده بسیار مهم بوده که در سال‏های اخیر به این امر توجه بیشتری شده است. معرفی شهر هوشمند، آشنایی با خدمات الکترونیک، توسعه صنعت پرداخت، سرویس‏های الکترونیکی شهرداری تهران و نگاهی بر آمار و ارقام میزان استفاده شهروندان از خدمات غیرحضوری از مهمترین مواردی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.
قیمت
  • برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
  • برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
  • برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال

خرید مقاله