مشاهده مشخصات مقاله
طراحی عامل هاي هوشمند توسط مکانیسم بازار به منظور خودکارسازي تجارت الکترونیک
نویسنده (ها) |
-
میترا نصري نصرآبادي
-
محمدحسین احمدزاده
-
محمد عبداللهی ازگمی
|
مربوط به کنفرانس |
دوازدهمین کنفرانس بینالمللی سالانه انجمن کامپیوتر ایران |
چکیده |
در این مقال ه مدلی براي شبی ه سازي تجارت الکترونیک به منظور یافتن راه ح ل هایی بهینه در فرایند تصمی م گیري عامل ه اي
نرم افزاري براي انجام بهترین خرید اینترنتی، ارائه می شود. این مدل، ترکیبی از الگوریتم هاي موجود در مکانیسم بازار و قواعد
رفتاري-روان شناختی است که به صورت توزیعی و در یک سیستم چند عامله پیاده سازي می شوند. از آن جمله می توان به ظهور ایده
فاکتور اضطراب د ر کنار فاکتور توان براي فروشندگان و خریداران اشاره نمو د. پس از ارائه نتایج پیاده سازي نر م افزاري محیط
شبیه سازي، تحلیل هایی براي پیش بینی سود عامل ها در فرایند مذاکره ذکر می شود. در نهایت، به منظور بیشینه سازي سود مشتریان
در بازارهاي مختلفی چون بازار رقابتی، حراجی و گیج، پیشنهادهایی جهت تنظیم پارامترهاي اولیه آنها ارائه می شود. |
قیمت |
-
برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
-
برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
-
برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال
|
خرید مقاله
|
|