مشاهده مشخصات مقاله
ارائه یک مدل جدید برای مدیریت شهرت در محیط بین انجمنی
نویسنده (ها) |
-
نوید یمانی
-
محمدکاظم اکبری
-
علی غفارینژاد
|
مربوط به کنفرانس |
بیست و یکمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر |
چکیده |
با گسترش فناوری اطلاعات و تعاملات برخط، شاهد رشد چشمگیر اجتماعات مجازی و انجمنهای الکترونیکی هستیم. فراوانی و توسعه انجمنهای مجازی در عین ایجاد مزیتهای بسیار زیاد، ما را با چالشهای امنیتی متعددی از جمله فعالیت عوامل فریبکار و مخرب، مواجه کرده است. یکی از راهحلهای کاهش چنین مسائلی بکارگیری مکانیزمهای شهرت است که وظیفه تجمیع سوابق موجودیتهای درون انجمنها و عمومی کردن شهرت را برعهده دارند، با اینحال گردآوری و استفاده از بازخوردها و اطلاعات موجودیتهای داخلی تکتک انجمنها همیشه به تنهایی کافی نیست و همین امر ما را به ارائه روشهایی با قابلیت بکارگیری سایر منابع اطلاعاتی سوق میدهد.
در این مقاله یک مکانیزم توزیع شده برای مدیریت شهرت در محیط انجمنهای مجازی ارائه شده که قابلیت استفاده از بازخوردهای انجمنهای مختلف را به عنوان منابع اضافه اطلاعات، فراهم مینماید. این مکانیزم برای جمعآوری و تجمیع اطلاعات شهرت بین انجمنی از عاملهای واسط یا مراکز میانی گردآوری اطلاعات استفاده میکند و مدل محاسباتی آن بر پایه میزان اعتماد انجمنها به یکدیگر میباشد. ارزیابیهای صورت گرفته نشان میدهد که مکانیزم پیشنهادی، دقت محاسبات شهرت رابه نسبت سایر روشهای مشابه افزایش داده است. |
قیمت |
-
برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
-
برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
-
برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال
|
خرید مقاله
|
|