مشاهده مشخصات مقاله
ارائه مدلی برای دستیابی به خودتطبیقی در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده (ها) |
-
میترا یارینژاد
-
امیر استوان
-
اسلام ناظمی
|
مربوط به کنفرانس |
هجدهمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر ایران |
چکیده |
با افزایش استفاده از سیستمهای CRM، نیاز به انعطاف و افزایش قدرت پاسخگویی در آنها بیش از پیش احساس میشود. دستیابی به خودتطبیقی در سیستمهای CRM راه حل مناسبی به مشکلاتی از این دست میباشد. این مقاله بر استفاده از تکنیکهای مبتنی بر قانون برای ارائه مدلی به منظور دستیابی به خودتطبیقی در سیستمهای CRM تمرکز دارد. در این مدل سیستم قادر خواهد بود تا با بازپیکربندی خود در مقابل تغییرات در سیاستهای CRM، تغییرات در خواستههای کاربر و یا تغییرات در سکویی که نرمافزار CRM بر روی آن اجرا میشود، به خودتطبیقی دست یابد. در مدل پیشنهادی بخش خودتطبیقی از بخش عملیات کاری سیستم مجزا بوده و ارتباط میان این دو قسمت از طریق یک مبدل زبان طبیعی و یک بارگذار مولفه برقرار خواهد شد. در این تحقیق به منظور در نظرگرفتن تمام جنبههای یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، CRM به صورت مجموعه افراد، فناوری و استراتژیها در نظر گرفته شده است. |
قیمت |
-
برای اعضای سایت : ۱٠٠,٠٠٠ ریال
-
برای دانشجویان عضو انجمن : ۲٠,٠٠٠ ریال
-
برای اعضای عادی انجمن : ۴٠,٠٠٠ ریال
|
خرید مقاله
|
|