مشاهده مشخصات مقاله
بررسی تعاملپذیری در مدیریت فرآیندهای کسبوکار با استفاده از معماری ریزسرویسها
Authors |
-
سینا تفقدی جامی
-
داود وحدت
|
Conference |
سومین همایش ملی پیشرفتهای معماری سازمانی |
Abstract |
امروزه با مطرح شدن مباحثی همچون دولت الکترونیک، با فرآیندهای بزرگ و پیچیدهای مواجه هستیم که برمبنای مشارکت سازمانهای مختلف و سرویسهای آنها طراحی میشوند. در راستای این مشارکت، روز به روز شاهد افزایش اهمیت مبحث تعاملپذیری برون سازمانی هستیم. در این مقاله با تمرکز بر جایگاه تعاملپذیری در فرآیندهای کسبوکار و با بررسی چالشهای این حوزه، از جمله بار سنگین ناشی از فراخوانیهای مکرر و لزوم پشتیبانی از سرویسهای کاری متنوع و پویا در تعاملات و فرآیندها، به معرفی راهکاری مبتنی بر معماری ریزسرویسها درجهت رفع این چالشها و افزایش بهرهمندی از تاثیرات مثبت ناشی از تعاملپذیری فرآیندهای کسبوکار و همچنین بهبود تعاملپذیری میان سرویسهای سازمانهای مختلف میپردازیم. برای ارزیابی رویکرد ارائه شده، یک سناریو از فرآیندهای سازمانی را شبیهسازی کرده و ویژگیهای کیفی مرتبط با تعاملپذیری را اندازهگیری کردیم. |
قیمت |
-
برای اعضای سایت : 100,000 Rial
-
برای دانشجویان عضو انجمن : 20,000 Rial
-
برای اعضای عادی انجمن : 40,000 Rial
|
خرید مقاله
|
|