مشاهده مشخصات مقاله
تعیین مدل کسبوکار تلویزیون موبايل با بهرهگیری از نظرات ذینفعان
Authors |
-
رضوانه صهبا
-
لیلا مغاریانراد
-
محمدتقی عیسایی
-
محمد قنبری
|
Conference |
نوزدهمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر ایران |
Abstract |
با توسعه سیستمهای مخابرات موبایل و فناوری پخش دیجیتال، سیستمهایی با نام عمومي تلويزيون موبايل ایجاد شده است. بعد از پخش آزمایشی تلويزيون موبايل و شکست برخی از پخشها به دلیل فقدان مدل کسبوکار، تدوین مدل کسبوکار مسئله اساسی به نظر ميرسد. در این مقاله پس از درک مفاهیم، توصیف مؤلفهها و دستهبندیها کاربری مدل¬های کسب¬وکار مطرح در دنیا، به ارزیابی آنها با رویکرد تلویزیون موبایل بالأخص برای پخشکنندگان عمومی پرداخته میشود تا با تعریف مؤلفههای تأثیرگذار، چارچوبی متناسب برای پخشکنندگان عمومی ارائه گردد. در انتها با استفاده از نظرات خبرگان و ذینفعان، به اصلاح و تدقیق مؤلفههای کسبوکار متناسب با کلانشهر تهران پرداخته شده است. |
قیمت |
-
برای اعضای سایت : 100,000 Rial
-
برای دانشجویان عضو انجمن : 20,000 Rial
-
برای اعضای عادی انجمن : 40,000 Rial
|
خرید مقاله
|
|